Szukaj

ZWROTY, WYMIANA, REKLAMACJA

ZWROTY/WYMIANA

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:


1. Spakuj produkty oraz dołącz formularz

Przy dokonywaniu zwrotu postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na formularzu dołączonym do przesyłki. Znajdziesz go także tu (plik do pobrania).

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Na zwrot/wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Produkt możesz zwrócić nam na dwa sposoby:

- Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres:

Butik Magdalena Carter

ul. Józefa Kwiatka 36 lok.1

09-400 Płock

- lub osobiście do naszych butiku 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący

3. Po otwarciu przesyłki i sprawdzeniu produktu, Dział obsługi klienta przyjmie Twój zwrot/wymianę, o czym powiadomimy Cię w wiadomości email.

Pamiętaj! Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - w tym zabrudzeń po pudrze czy wszelkich zapachów.

4. Zwrot środków w przypadku zwróceniu towaru nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku zamówienia za pobraniem na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.

O zwrocie środków powiadomimy Cię mailowo.

REKLAMACJA 


1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz (plik do pobrania). Opisz wszystko dokładnie, wypełniając wszystkie pola i sprawdź czy podane przez Ciebie dane są poprawne.

Formularz dołącz do przesyłki. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie produktu.

2. Wyślij produkty

Reklamowany produkt należy odesłać Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres lub złożyć reklamacje osobiście w Butiku.

Butik Magdalena Carter

ul. Józefa Kwiatka 36 lok.1

09-400 Płock

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu.

Zachowaj potwierdzenie nadania wraz z widoczną kwotą za przesyłkę.

3. Poczekaj na decyzję reklamacyjną

W ciągu 14 dni otrzymasz wiadomość z decyzją:

- w przypadku naprawy produkt zostanie odesłany do szwalni, a następnie niezwłocznie do Ciebie;

- jeśli zdecydujemy się na wymianę, Dział reklamacji w ciągu 3 dni roboczych wyśle Ci nowy produkt;

- natomiast jeśli zadecydujemy o zwrocie środków to przelew nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. Zwrot środków zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku uzamówienia za pobraniem, na rachunek, o który poprosimy w wiadomości z decyzją reklamacyjną.

Zwrot za przesyłkę reklamacyjną zostanie wykonany odrębnym przelewem.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów