ZWROTY, WYMIANA, REKLAMACJA
ZWROTY/WYMIANA
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
Instrukcja zwrotu towaru:
1. Spakuj produkty oraz dołącz formularz
Przy dokonywaniu zwrotu postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na formularzu dołączonym do przesyłki. Znajdziesz go także tu (plik do pobrania).
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
2. Na zwrot/wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Produkt możesz zwrócić nam na dwa sposoby:
- Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres:
Butik Magdalena Carter
ul. Józefa Kwiatka 36 lok.1
09-400 Płock
- lub osobiście do naszych butiku
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący
3. Po otwarciu przesyłki i sprawdzeniu produktu, Dział obsługi klienta przyjmie Twój zwrot/wymianę, o czym powiadomimy Cię w wiadomości email.
Pamiętaj! Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - w tym zabrudzeń po pudrze czy wszelkich zapachów.
4. Zwrot środków w przypadku zwróceniu towaru nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku zamówienia za pobraniem na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.
O zwrocie środków powiadomimy Cię mailowo.
REKLAMACJA
1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz
Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz (plik do pobrania). Opisz wszystko dokładnie, wypełniając wszystkie pola i sprawdź czy podane przez Ciebie dane są poprawne.
Formularz dołącz do przesyłki. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie produktu.
2. Wyślij produkty
Reklamowany produkt należy odesłać Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres lub złożyć reklamacje osobiście w Butiku.
Butik Magdalena Carter
ul. Józefa Kwiatka 36 lok.1
09-400 Płock
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu.
Zachowaj potwierdzenie nadania wraz z widoczną kwotą za przesyłkę.
3. Poczekaj na decyzję reklamacyjną
W ciągu 14 dni otrzymasz wiadomość z decyzją:
- w przypadku naprawy produkt zostanie odesłany do szwalni, a następnie niezwłocznie do Ciebie;
- jeśli zdecydujemy się na wymianę, Dział reklamacji w ciągu 3 dni roboczych wyśle Ci nowy produkt;
- natomiast jeśli zadecydujemy o zwrocie środków to przelew nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. Zwrot środków zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku uzamówienia za pobraniem, na rachunek, o który poprosimy w wiadomości z decyzją reklamacyjną.
Zwrot za przesyłkę reklamacyjną zostanie wykonany odrębnym przelewem.